piątek, 25 września 2015

Informationx06



Witajcie, moi kochani! :).


Nie, to niestety nie jest nowy rozdział, tylko krótka informacja. A właściwie to dwie. Więc może przejdę od razu do sedna :):

Po pierwsze, nie mam pojęcia kiedy pojawi się kolejny rozdział. Tym razem problem tkwi nie w mojej wenie, lecz w braku czasu. Niestety w szkole wszyscy nauczyciele się na mnie uwzięli i zadają tyle do roboty i nauki, że mózg boli. Mam nadzieję, że w końcu trochę zwolnią obroty, gdyż zaczynam już mieć dość xd.
Przy okazji, w komentarzach śmiało możecie podzielić się ze mną jak u Was wygląda sprawa w szkole, jakie oceny już macie, no i takie tam :D. Zapraszam do dyskusji, w której chętnie wezmę z Wami udział :).

Po drugie, mimo wszystko postanowiłam w końcu pomęczyć się amatorsko w grafice, a w efekcie, zmieniłam nieco wygląd tego bloga. Moim zdaniem wyszło to naprawdę bardzo przeciętnie, jednak chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat. Podoba Wam się nowy wystrój? Jest lepszy, czy jednak gorszy niż ten poprzedni? Śmiało wygłaszajcie swoje opinie, chętnie się z nimi zapoznam. 

W takim razie, to tyle, co miałam Wam do przekazania. Pozdrawiam bardzo serdecznie i- mam nadzieję- niedługo, do napisania! :*. 


Angela przesyła Wam ode mnie całuski :D :*.

7 komentarzy:

  1. Jeżeli o mnie chodzi, to zakochałam sie w tym nagłówku <3. Przez 15 minut nie mogłam wzroku oderwać xD. Szablon piękny, nie zmieniaj go! :).

    A w szkole..szkoda mówić, też dramat xD.
    Życzę powodzenia w lekcjach i nauce i czekam wciąż na następny rozdział ;3.

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, ten szablon jest genialny! Taki delikatny, słodki, harmonijny, przyjemny dla oka! Po prostu świetny! O wiele bardziej spodobał mi się niż ten poprzedni :D. Mam nadzieję, że nie zmienisz go tak szybko. Co do szkoły to lepiej nie mówić- też mam masakrę. 4 sprawdziany w tym tygodniu i jeszcze jeden dzisiaj pisałam :D. Mam nadzieję, że dadzą Ci trochę luzu, żebyś mogła dla nas pisać, no xDD. Czekam z niecierpliwością na kolejne notki, życzę wytrwałości, weny i powodzenia w nauce! :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal czekam na rozdział hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również 😅

      Usuń
    2. Tez tutaj czekam (i się pewnie już nigdy nie doczekam 😅)

      Usuń