piątek, 27 czerwca 2014

HOLIDAYS!!!!!!


W końcu, w końcu, w końcu nadeszły wakacje: JEST!!!! Szczerze mówiąc myślałam, że już się ich nie doczekam.*-*, no ale na szczęście w końcu nadeszły. :)

Z tej okazji chciałam Wam życzyć oczywiście radosnych, przyjemnych, bezpiecznych wakacji. Mam nadzieję, że każdy z Was spędzi je najlepiej jak się da i przeżyje niezapomniane przygody zbliżającego się lata. Tego z całego serca Wam życzę. Miłego wypoczynku, kochani!! <333


PS. I malutka informacja dla Was:
Jeżeli macie do mnie jakiekolwiek pytania to serdecznie zapraszam na mojego Aska (którego założyłam dopiero wczoraj.xd):
ASK - wszelkie pytania mile widziane.:)

i jeszcze coś na mocniejszą poprawę humoru:



Enjoy.:D


7 komentarzy:

  1. Ojeeeej, dzięki za życzenia i również życzę bezpiecznych i pełnych odpałów wakacji hahah ^^
    Ps. Liceum się zbliża?? :D
    Ps 2. Filmik zabiiija ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i tego samego Tobie życzę <3 :D
    Ps. Powodzenia w szkole średniej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie kochana.:* Dołączam oczywiście jeszcze coś od siebie: Duuużo weny w czasie wakacji i nie tylko, motywacji, chęci do dalszego pisania, oraz abyś miała jeszcze więcej wiernych czytelników, komentarzy i wyświetleń.:* \ Mixie.;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Także życzę tobie wszystkiego dobrego wspaniałych i bezpiecznych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki i powodzenia w dalszej nauce! Pozdrawiam i miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. *.* Oczywiście życzę tego samego z podwójną siłą.<3 I dołączam się do życzeń @Mixie.;3
    Udanych wakacji, najlepsza bloggerko ever! :D
    PS. Czekam z niecierpliwością na next! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję z całego serca! Rzecz jasna dołączam się do życzeń XD Życzę pogodnych, wesołych, bezpiecznych, a przede wszystkim udanym wakacji... A także mnóstwo weny i chęci do dalszego pisania ;3
    Czekam z niecierpliwością na next XD
    Elsa ;*

    OdpowiedzUsuń