czwartek, 24 lipca 2014

Nie chcę, ale muszę...;(



Witajcie, moi drodzy. Niestety nie mam dzisiaj dla Was dobrych wieści. Wręcz przeciwnie. Niestety jestem zmuszona na jakiś czas zrobić przerwę w pisaniu, po raz pierwszy taką..dłuższą..co nie jest do końca zależne ode mnie. Mam całą masę pomysłów, które pragnę zrealizować w tym opowiadaniu, więc domniemany "brak weny" nie ma tu nic do rzeczy. Głównym problemem, a właściwie jedynym, jaki mam to oczywiście "kochany" internet, który w ciągu ostatnich dni ciągle się psuje (Praktycznie cały czas go nie ma, a jak się włącza to maksymalnie na 10 min.). Niestety nie mam na to wpływu i przez to nie mogę nawet zacząć pisać nowego rozdziału. Cóż...tak więc ogłaszam dłuższą przerwę, która potrwa do momentu, aż Pan Szanowny Internet się nie ogarnie. Oczywiście nie jest to jednoznaczne z zawieszeniem bloga, nie martwcie się. Proszę Was tylko o trochę cierpliwości.:) Powrócę jak najszybciej się da, obiecuję.:* 

Oczywiście pragnę przeprosić niektóre bloggerki za brak komentarzy z mojej strony ale nie jestem w stanie oblecieć wszystkich blogów w 10-15 min. Obiecuję wszystko nadrobić wtedy kiedy będę miała warunki.;)

Przepraszam i pozdrawiam.;3

13 komentarzy:

  1. Nieeeee ;((( Będę płakać... :'( Głupie internety ;-; No, ale nic... wracaj szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj szybko. Mam nadzieje, ze twój internet się ogarnie. Kiaraa

      Usuń
  2. Uff, jak zobaczyłam, że dałaś nową notkę to zaczęłam piszczeć ze złości i żalu - myślałam, że odchodzisz! D:
    A tu się okazuje, że internety nie chcą współpracować, no cóż, czekam na nowy rozdział! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeee! To najokropniejsza wieśc jaka przyszla mi w ty roku, wracasz szybko! <3 :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, to nie dzieje się naprawdę ;__; to jest jak zły sen. Również mam podobnie problemy. Nie nienawidzę tego ;--; Będę bardzo mocno trzymać kciuki żeby twój internet się ogarnął ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! ;( I jak ja mam tu normalnie funkcjonować bez twoich notek?! Głupi internet.-.- Lepiej, żeby nie fikał, bo będzie miał z fanami GoŚki do czynienia, haha.:D Rozumiem, to nie twoja wina, na to cholerstwo nikt nie ma wpływu. Mam jedynie nadzieję, że wszystko szybko się unormuje, no i oczywiście czekam na nexta! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybciutko!
    Nic się nie stało, wypadki chodzą po internetach XD Będę cierpliwie czekać na notkę.
    Pozdrawiam
    Elsa ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ;( Mam nadzieję, że wrócisz szybko!! Twoje notki strasznie mi się podobają i nie mogę się doczekać dalszej części. Będę czekać z niecierpliwością! Ale jak się na coś czeka, to kiedy się to dostanie.... jest to wspanialsze, więc czekam na twoją notkę i będę skakać z radości kiedy nadejdzie. Ps głupi net :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomysł! Skoro ci nie działa internet to pisz na "Notatkach". Wystarczy, że wpiszesz w menu Start "Notepad" i masz notatki :) Jednak jest minus: nie można czcionki zmieniać. Ale możesz pisać na notatkach rozdział a jak będzie internet to wkleić ten rozdział i ewentualnie pozmieniać czcionkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niee :( wracaj do nas jak najszybciej :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Pan Szanowny Internet się ogarnie, bo odkryję jego adres i nie będzie dla niego litości, a zwłaszcza wtedy, kiedy poszczuję go moim psem. Zamorduję go z zimną krwią, może wtedy się uspokoi. Oczywiście nie winię Ciebie za wybryk Internetu, który tym razem grubo przesadził. Umrę bez twoich notek...ale najpierw zabiję Ingernet, oczywiście. Pisz może w OpenOffice, a potem wchodź na bloga i rób kopiuj wklej opublikuj...Ja tak robię :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie internecie prosimy o ogarnięcie się! Bo chcemy z powrotem naszą wspaniałą Gośkę G. <3 Bez jej rozdziałów usychamy z rozpaczy! Pozdrawiamy fani

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszyscy będą cierpliwie czekać !!! :) Niech ten Internet się ogarnie i niech odda nam naszą kochaną Gośkę G.! Wszyscy będziemy mega się nudzić bez twoich rozdziałów przez dłuższy czas! Nie martw się,bo nikt nie ma ci tego za złe ,że Pan Internet jest taki niegrzeczny! Ha ha ! Wszyscy będziemy czekać ! :)

    OdpowiedzUsuń