środa, 2 lipca 2014

#SpecialSurprise =^.^=


Witajcie! :) Dzisiaj taka dosyć nietypowa notka.:D 
Na pewno pamiętacie, że kiedyś ktoś z Was prosił mnie, abym zrobiła podobizny naszych Lyokowych bohaterów w simsach.:D (Chyba była to nasza kochana: Mixie.;3 której serdecznie dziękuję za ten oryginalny pomysł). Przepraszam, że tak długo z tym zwlekałam, ale przez długi czas kochane Simsy mi świrowały, ale w końcu się ogarnęły, więc od razu usiadłam i to zrobiłam.:) A oto efekty:









Tak, wiem...za Chiny nie są podobni, ale co tam. xd Nigdy nie byłam mistrzem w tworzeniu simów a tym bardziej na podobiznę kogoś. Mam jednak nadzieję, że Wam się spodoba.:) Dajcie znać co myślicie. :* 
Pozdrawiam.<3






20 komentarzy:

  1. Ojeeeej jakie genialne haha :D Ja bym w życiu nie stworzyła takich ludziów haha :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeeey.<3 Simsowi Lyokowcy, cudooo.<33 '
    Bardzo sie ciesze, że zrealizowałaś pomysł, który zupełnie przypadkowo kiedyś wpadł mi do głowy.<3
    Najlepszy jest William i Ulrich, straszliwie podobni..*-* Z resztą wszyscy są.<3 Masz talent do tworzenia simów, haha.<3
    Pozdrawiam serdecznie.:D
    PS. I czekam z zapartym tchem na 30 rozdział! :) \ Mixie.;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, to ja jeszcze raz Ci dziękuję za ten świetny pomysł, dużo frajdy miałam przy tworzeniu tych simów, haha.:D

      PS. Postaram się jak najszybciej go dodać.:)

      Usuń
  3. Genialne! Bardzo fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowni ;) Najlepsza Yumi, a Ulrich ma fajną grzywkę *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.:) Też uważam, że Yumi mi chyba najlepiej wyszła.:)

      Usuń
  5. Hahaha, ja nie mogę jaki boski pomysł z tymi Simsami.:D Nigdzie jeszcze takiego nie widziałam. *.* Genialnie odtworzyłaś postacie w grze! Yumi, Ulrich i William są najlepsi moim zdaniem.;33 Styl Williama praktycznie taki sam jak w Lyoko.:D Taki buntowniczy, muahh.;33 A fryzura Ulricha? Identyczna jak w "Ewolucji" tylko, że w grze.:D
    PS. A z jakiego dodatku pochodzi ta bluzka którą ma Yumi? Jest boska.*.*
    PS.1- ponad 12.000 wyświetleń- WOW! Gratulacje.<3
    PS.2.- Ja chcę już 30 rozdział! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.<3
      PS. Podajże z "Po zmroku"- tak..jest genialna.:)
      PS.1.- OMG, OMG..*__* Dziękii.<3
      PS.2.- Powoli powstaje, hah.:D

      Usuń
  6. William jest identyczny jak w Kod Lyoko Ewolucja :D Fajnie zrobiłaś te simy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulrich świetnie wygląda. Najbardziej podobny. :)
    Ps. Czekam na kolejnego superowego nexta. :D
    Pozdro
    Patu nia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, boscy wszyscy hahaha ^^ najlepszy Ulrich, podobny strasznie xD
    Jezu, cieszę się, że tak często wstawiasz notki ^^
    Ps. kiedy 30? ^^^^
    Ps 2. kiedy Jeremie zawita w Lyoko?
    Ps 3. kiedy ta akcja, o ktorej wspominałaś? *o*
    Ps 4. kiedy więcej JERELITY? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Ulrich? No, być może..haha.:D
      Wstawiam notki wtedy kiedy mam czas, wenę lub pomysł na coś oryginalnego jak to u góry.:D
      PS. 30 powinna pojawić się do niedzieli.:D
      PS.2.- Ojeej, jeszcze trochę.xdd
      PS.3.- Hah, zależy o którą Ci chodzi bo ja już mam obmyślone kilka akcji.:D
      PS.4.- Szczerze powiem, że nie mam pojęcia..okaże się "w praniu".:)

      Usuń
  9. Oficjalnie nadaje ci tytuł mistrza kreatora Simsów :3
    Czy to są Simsy 3 ? <3
    PS. Czekam na kolanach na nexta, na ukochaną i wyczekiwaną 30 <3 <3
    PS.1 U mnie wszystko idzie dobrze więc może przed powrotem do Polski uda mi się dodać u mnie ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję.:D
      Tak, to są Simsy 3.:D
      PS. Niedługo powinna się pojawić.:)
      PS.1.- czekam z niecierpliwością.:*

      Usuń
  10. Świetne!!!
    Też osobiście uważam, że Ulrich, William i Yumi są najbardziej podobni.
    Czekam na upragnioną 30!
    Elsa ;*
    PS Masz talent do tworzenia Simów ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh są świetni. Mi się najvardziej podoba Jeremy i Ulrich lepszych bym nie zrobiła. Genialne!

    OdpowiedzUsuń