piątek, 31 października 2014

Informationx04


Witajcie, kochani! :) 

Wiem, że obiecywałam, że dziś pojawi się nowy rozdział jednak niestety prawdopodobieństwo, aby udało mi się coś napisać w ten weekend jest naprawdę bardzo małe. Przyznam się szczerze, że nawet jeszcze nie zaczęłam pisać. Naprawdę przepraszam, ale mam bardzo dużo nauki, sprawdzianów itd. Rozdział najprawdopodobniej ukaże się w okolicach od 6-9 listopada. Jeszcze raz naprawdę Was przepraszam i pozdrawiam.:*

PS. Na pocieszenie pokombinowałam trochę z wystrojem bloga. Jak wam się podoba? :) 

4 komentarze:

  1. Ojeeej..a taką miałam nadzieję na nowy rozdział.;c No, ale cóż..szkoła komplikuje wiele rzeczy, to wiadomo nie od dzisiaj..czekam więc z niecierpliwością do listopada.:D
    PS. Boziuuu..*__* Ten wygląd wymiata po prostu, taki uroczy jest..om,om,omm..i ten nagłówek- mistrzostwo po prostu.:D Willayla wyszło cholernie uroczo..nie wiem jak ty to zrobiłaś, ale to tak wygląda jakby Layla (Selena) się przytulała do Willa- Aww. ♥ ♥ To bez wątpienia mój ulubiony "outfit" tego bloga jak na razie♥ Robisz coraz lepsze nagłówki.;3 Tak trzymać.;)
    Pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. O NIE ;((( :((((
    Będę czekać cierpliwie a co nie poddam się :3.
    Co do wyglądu to jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu szkoda :((( Ale i tak wyczekuję z niecierpliwością nowego rozdziału <3

    Ps. Co do szablonu - jest przeuroczy *-* Piękne są te róże i sam nagłówek ♥☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablooon prześliczny, taki słoodki^^
    Powodzenia w uczeniuu się! <3

    OdpowiedzUsuń