środa, 7 maja 2014

Information #02



Witajcie, dzisiaj kolejna notka informacyjna, chociaż w sumie nie wiem czy można tak to nazwać. Mam do Was kilka pytań, a więc:

1) Czy mam wprowadzić do opowiadania Laurę?
2) Czy macie jakieś pomysły apropo wyglądu Jeremiego w Lyoko? (Tak, w swoim czasie będzie musiał się przełamać.xD)
3) Czy chcielibyście, żeby Layla stała się wojowniczką Lyoko?
4) Waszym zdaniem, na jakie kierunki w Liceum (kiedy już do tego dojdzie) mają pójść: William, Angel Layla i Aelita? (Co do reszty mam już obmyślone.;33)

Mam nadzieję, że mi pomożecie dokonać wyboru w wybranych kwestiach, czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach.:)
Pozdrawiam.;)
GG.<3

8 komentarzy:

  1. 1) Nie jestem za
    2) brak pomysłu
    3) Tak!
    4) William - sportowe
    Angel - weterynarz
    Layla - psycholog (poszalałam )
    Aelita - lekarz
    Ps. Nie umiem doczekać się następnej notki. /KiKo

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Nieeeeeeee!! xD
    2) Kurde... nic mi nie przychodzi do głowy... :o
    3) Niee. Niech zostanie tak jak jest :)
    4) William - teatralny, aktorski? :o
    Angel- może plastyczny?
    Layla- Językowe (kurde nie wiem xd)
    Aelita - muzyczny? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej trudne pytanka.
    1) Nie chyba nie trzeba. Jeśli już to później.
    2) Może być czymś w stylu robi hooda bądź coś w stylu gwiezdnych wojen:-) .
    3) Raczej nie.
    4)William jako emm może lekarz? Albo prawnik?Angel medycyna lub coś w czym pomaga ludziom.Layla nie wiem ja nie mogę jej sobie wyobrazić.A aelita? Może pediatria, nauczycielka? Nie wiem mam nadzieje że wymyślisz coś fajnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Można byłoby ją dodać ale dopiero w późniejszych rozdziałach ;>
    2) Jedyny pomysł jaki mi przychodzi to styl głównego bohatera serialu Arrow bądź jakiś styl z Gry o Tron xD
    3) No pewnie że TAK! :3
    4)William - prawnik bądź adwokat
    Angel - pedagog, psycholog
    Layla - stylista
    Aelita - weterynarz albo Dj-ka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Obojętne mi to,byleby tylko od Jeremiego się trzymała z daleka.xD
    2) Wow. xD W sumie mogłby być kimś w rodzaju elektro-mena czy coś w tym guście.xD Żeby miał jakieś elektroniczne strzelające "zabawki" czy coś..xd
    3) TAK, TAK i jeszcze raz TAK! *.*
    4) William- aktor ;3
    Angel - pediatra, przedszkolanka, nauczycielka, coś z dziećmi, lub z medycyną.:)
    Layla- projektantka mody, modelka, tancerka ;3
    Aelita- detektyw albo bizmeswomen.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Hmm... Dobry pomysł! Ja bym ją dała, ale nieco później :3 Ale... w sumie to by pogorszyło relacje pomiędzy Jeremiem i Aelitą.. E, co tam XD
    2) Oo! Już chyba nie mogę się doczekać ^^ No... Mógłby być kimś w rodzaju wojownika:
    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121215180916/sword-art-online/pl/images/f/fa/Kirito_ACD_1.png
    Ja to tak widzę XD To będzie chyba coś podobnego do Williama, to może zamiast miecza jakiś... pistolet? XD
    3) Ja tam nie wiem, obojętne mi to :D
    4) William - lekarz
    Angel - nauczycielka
    Layla - tancerka
    Aelita - DJ na 100 % ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pytanie nr. 2 to popieram Twój pomysł. Jeremy w stroju Kirito heh :D

      Usuń
    2. Ooo, widzę, że ktoś tutaj ogląda SAO ^^

      Usuń