niedziela, 13 kwietnia 2014

A New Adventure.

Witajcie ponownie! Jak pewnie zauważyliście zaczynam pracować nad nowym blogiem! :D Cudem znalazłam czas,żeby w końcu wziąć się w garść i go założyć. O czym będzie? Jak widać po adresie postanowiłam się skupić na czymś innym niż dotychczas. Ponieważ niedługo skończę pracować nad moim dotychczasowym blogiem,postanowiłam spróbować czegoś nowego. Tym razem będzie to opowiadanie o Code Lyoko. Wraz z pojawieniem się "Code Lyoko: Evolution" powróciło też moje zamiłowanie do tej kreskówki,dlatego postanowiłam założyć bloga. Mam nadzieję,że komuś sprawi to radość,jeżeli nie-zawsze można usunąć. Jeżeli Ci się nie podoba-nie czytaj. Nie zmuszam. Zrobiłam to specjalnie dla tych,którzy podobnie jak ja interesują się tym. 

Co do notek,to myślę,że będą one się pojawiać raz na tydzień-przynajmniej tak będę się starać. O wszystkim będę informować na bieżąco. Co do marnego wyglądu bloga- Na razie nic na to niestety nie poradzę,gdyż nie mam możliwości zrobienia czegoś lepszego. Jak dostanę nowy komputer,wtedy nad tym pomyślę. 

Co do długości i jakości opowiadania nie mam pojęcia jak to wszystko wyjdzie. Będę starać się,aby wszystko wyszło jak najlepiej. Niektóre pomysły będę czerpała z serialu (jednak zawsze będę starała się dodać coś od siebie). Póki co skupię się w szczególności na Yumi i Urlichu,potem akcja "przestawi" się na inną parę-z resztą wszystko odkryjecie w trakcie czytania. A,i żeby było ciekawiej Yumi w opowiadaniu będzie w tym samym wieku co reszta postaci.;) Tak wiec teraz biorę się za bohaterów i prolog,nad rozdziałami będę się męczyć w Wielkanoc.;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz