poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Information #01


Cześć i czołem! Z tej strony znowu ja- zakręcona,pokręcona,wygięta na wszystkie strony Gosia. Chciałam Was poinformować o jednej sprawie. Otóż jak wiele z Was pewnie zauważyło stworzyłam ankietę dotyczącą-jak na razie-głównej bohaterki tego opowiadania. Chcę po prostu poznać Waszą opinię na temat z kim mam ją zeswatać. Mam już gotowy ogólny zarys historii,którą chcę Wam przedstawić,lecz do tego celu muszę wybrać jednego z "kandydatów". Na początku schylałam się bardziej ku Ulrichowi,lecz po kilku minutach namysłu doszłam do wniosku,że w sumie wszystko mi jedno. Dlatego pytanie kieruję do Was w postaci wspomnianej wcześniej ankiety. Decyzja leży w Waszych rękach. Na podjęcie decyzji daje Wam czas do 21 kwietnia (tj. za tydzień),i wtedy okaże się który będzie głównym bohaterem. Zachęcam do głosowania.:)
Dla tych,którzy nie wiedzą:

YxU- Yumi & Ulrich - 

YxW - Yumi & William - 

Co do następnego rozdziału,planuję dodać go w ten piątek (tj 18 kwietnia). No,i to tyle. Jeszcze raz zapraszam Was do głosowania we wspomnianej sprawie. 3majcie się i do następnej notki.;) <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz